• Nici un produs in cos
Caută după cele mai vândute
Search result for:

Transport și retururi

Transport

Transportul se face printr-un serviciu de livrare specializat pentru alimente perisabile, cu
mașini dotate cu instalații frigorifice speciale. Toate produsele ajung la tine în cele mai bune
condiții indiferent de anotimp.
Pentru livrarea pana la usa clienților, acestia își dau implicit acordul cu privire la ruperea
lanțului termic în ultima etapă a livrării.
Livrarea Produselor se face doar în București și Ilfov (pe o rază de maxim 15km în jurul
Bucureștiului), în regim propriu de livrare.

Retururi

Conform legislației în vigoare (Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor ı̂n cadrul contractelor ı̂ncheiate cu profesioniștii, precum și pentru
modificarea și completarea unor acte normative – art. 3 alin. 3 lit. i) și Directiva 97/7/CE a
Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor cu
privire la contractele la distanță – art. 3, alin. 2) contractele de furnizare de produse
alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliul
consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu
pot fi denunțate unilateral. Produsele primite nu mai pot fi returnate. 

Întrebări frecvente

În ce condiții pot anula o comandă?
O comandă poate fi anulată în condițiile în care acesta nu au fost încă procesată și nu a fost
preluată de livrator pentru livrare din depozitul Carnsan SRL. După procesarea comenzilor și
expedierea produselor, acestea nu mai pot fi returnate, conform legislației în vigoare.


Care este termenul de procesare?
Termenul de procesare este de 24 de ore de la plasarea comenzii pe site. După acest
interval, comanda este pregătită pentru livrare (porționare, ambalare, etichetare, după caz).


În cât timp se face livrarea după plasarea comenzii?

Livrarea se face în termen de minim 48 de ore (2 zile lucrătoare) de la plasarea comenzii și primirea confirmării
că aceasta poate fi onorată. Pentru comenzile plasate după ora 16:00, timpul de livrare se va calcula începând cu ziua următoare.

În ce orașe se face livrarea?
Livrarea este disponibilă în București și Ilfov.


Care este programul de livrare?
Livrările se fac zilnic, de luni până vineri, între orele 08:00 – 15:00. Astfel, comenzile plasate
vineri se vor livra cel mai devreme marți, pe parcursul zilei. Fac excepție zilele libere de
sărbătoare legală, pentru care livrarea se va amâna pentru următoarea zi de livrare.
 
Care este taxa de livrare?

Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 200 de lei. Pentru comenzile cu o valoare
mai mică de 200 de lei costul transportului este de 30 de lei.


Cum primesc informări legate de comandă?
În momentul plasării comenzii, veți primi un email în care confirmăm primirea comenzii și
estimăm o dată de livrare. În ziua livrării comenzii, veți primi un email și sms prin care
sunteți informat că în cursul zilei veți primi comanda. Livratorul vă va contacta telefonic
înainte de a ajunge la adresă. În caz că nu se reușește livrarea în ziua stabilită, se va reîncerca livrarea a doua zi. În plus, ne puteți contacta oricând pe email [email protected] sau la telefon 0735208920, în intervalul 9:00-18:00, de
luni până vineri.